Activitats

Petit Concert de Nadal

Cada curs, el mes de desembre,  es realitza el concert de Nadal.

Pels alumnes d’instrument dʼinfantil i primària. Amb la participació de la Coral d’Iniciació i la Coral Infantil.

Maria Canals

Participació a la programació OFF del Concurs Internacional de Piano Maria Canals. Els alumnes participen en els actes del Maria Canals, tocant en els espais habilitats amb pianos que es col·loquen a la ciutat.

També poden participar anant a veure les proves del concurs i la final al Palau de la Música.

I comptem amb la presència d’un dels participants del concurs que realitza un recital a la pròpia escola.

Concert de Primavera

També el mes de maig es realitza el concert de Primavera, on participen els alumnes d’instrument de tots els nivells.

Concert Festival Simfònic

Entre les activitats també participem en el Festival Simfònic.

Diada de 100 concerts simultanis realitzats per més de 5.000 estudiants d’escoles de música a 100 racons de Catalunya i Balears.